środa, 28 grudnia 2011

Out in middle of nowhere

No i jak tam po świętach ? Macie zapasy tłuszczu na dłuższy czas ? Bo ja przytyłam miliooony i teraz rozpoczynam dietę cud haha. I jak plany na sylwestra ? Macie wybrane już jakieś kreacje ? Ubieracie się na luzie czy wolicie jednak zabłysnąć ? Coś dużo pytań dzisiaj zadaje. W każdym bądź razie moje Święta minęły szybko i bezboleśnie. Nie zaliczam ich do najlepszych, ale w sumie nie były też najgorsze więc ok. Dostałam od mikołaja tylko kasę tak jak to podejrzewałam i masę słodyczy. W sprawie sylwestra to sama już nie wiem jak to będzie. Z Pauliną mamy masę pomysłow, które wyjdzie zobaczymy. Co ubiore też nie wiem, ale raczej coś na luzie :)  Zostało jeszcze tylko pare dnii, a tu nic nie z organizowane haha lubię to. Dzisiejszy dzień minął mi bardzo miło, a zarazem mega szybko. Musiałam wstać na 11 na trening i to jakiś cud, że mi się udało, oczywiście trochę się spóźniłam, ale pomińmy to. Potem razem z Dominiką i Basią poszłyśmy na kawę do Starbucksa, ostatni raz byłam tam w wakacje i naprawdę miałam już ochotę napić się tej cudownej kawy <3 Którą kawiarnie preferujecie Starbucksa czy Coffe heaven ? Dobra to chyba tyle miłości moje, mam dla was parę zdjęć. Dodam też zdjęcia mojego outfitu z wigilii niestety jakość tych zdjęć nie jest ciekawa,bo robiłam je telefonem.










i outifit

dobra twarz na zdj lol !




Zakochałam się w tej piosence, ale tylko w tej wersji. Buziole xoxo !

2 komentarze:

  1. świetnie wyglądałaś w tej sukience;) Ja plany na sylwestra mam bede siedzieć na czacie

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalka! Ja tez mam zapasy tluszczu, starcza na wiele lat. Moje plany na sylwestra nie sa ciekawe jednak zdecydowanie chce zablysnac! Preferuje coffee heaven ale czesciej bywam w starbucksie. Pozdrawiam :)
    haha

    OdpowiedzUsuń