piątek, 29 czerwca 2012

Summer

Każdy początek, zawsze ma i swój koniec. Nowy rok w nowej szkole minął całkiem fajnie i naprawdę dość szybko. Czuję jakbym dopiero wczoraj poznawała tych wszystkich nowych ludzi, a to już koniec 1 klasy. Jak ja się ciesze, że zdałam do tej 2 bo szczerze mówiąc ani razu porządnie się nie wziełam do nauki. Coraz bliżej matury "kurwa". Ale żyje, dam radę i w ogóle wszyscy jesteśmy mega fajni. Zakończenie roku już jutro i upragnione wakacje wkońcu się pojawią. Chociaż bądźmy szczerzy już od jakiegoś tygodnia większąść z nas zasmakowała ten letni powiew wolności, pobudki o stosownej porze czyt. 13.00 i włóczeniu się wszędzie gdzie tylko się da. Tak, tak to są właśnie wakacje na które czekamy przez te 10 miesięcy ciężkiej pracy. Przygotowałam dla was pare zdjęć z zakończenia sezonu cheer. Mam nadzieje, ze z jutra też bd miała jakieś fotki więc trzymajcie kciukasy i do usłyszenia w następnym poście :)






1 komentarz: