środa, 13 czerwca 2012

As long as u love me

Dzień bez szkoły, mraśny ! Z powodu mojego wirusa jestem mega strasznie osłabiona i nie mam na nic siły, a jeszcze sama się forsuje bo w sumie nie potrafię żyć bez ruchu i wysiłku fizycznego. Mecz Polska-Rosja zaliczam do jednych z najlepszych meczy reprezentacji polskiej, pokazali klasę jak dla mnie. Chwile spędzone na strefie kibica w tym czasie niezapomniane. Co do całego meczu euro moich występów na ceremonii otwarcia itp. itd. opisze to później. Jak już wszystkie się skończą, teraz nie mam na to siły serio :). Idę się uczyć, bo potem lecę na mecz portugali z kimś tam... Portugalia musi mi wygrać.






nieee,  jednak idę robić koktajl
 zamiast się uczyć *:

1 komentarz:

  1. hii! you have a nice blog, i really like it.
    i follow you with GFC :)visit my blog and follow me too if you want.
    we can follow each other with twitter, facebook and bloglovin too.

    xoxo

    www.inspiredintheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń