poniedziałek, 25 czerwca 2012

memories

Euro, Euro i po Euro już w Gdańsku. Ten czas zostanie w mojej pamięci już na zawsze. Mega przeżycie naprawdę. Cudownie się bawiłam i z chęcia bym to powtórzyła. Moje kochane złotka zostana w mojej pamięci na zawsze :) Teraz muszę się pogodzić, że większąść już nigdy nie zobacze pewnie, no ale trudno. Wakacje są więc może jeszcze uda nam się w takiej grupie spotkać chociaż z 2 razy. Nie wiem co pisać, trwam do piątku, nie chodze do szkoły i od paru dni ciaglę baluje. Czuje już wakacje i wiem, że będzie ostro w tym roku. Mam nadzieje, że je przeżyje haha Macie pare zdjęć... nie mam wam nic mądrego do powiedzenia.








4 komentarze:

  1. O tak ten czas kiedy mieliśmy te próby i wszystko był cudowny.!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci to musiało być na prawdę mega przeżycie :)
    http://likey-like.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. You were a part of it? That is really amazing dear! Always remember such special moments of your life. We bet it was so much fun.
    All the best,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń