środa, 17 października 2012

HEJ !

Dużo się wydarzyło. Chyba zbyt dużo by to tu opowiadać. Mnóstwo czasu nic tutaj nie pisałam, ale nie dziwcie się. Jestem osobą która zawsze się czymś jara, jara potem to odstawia i po paru miesiącach, latach nagle sobie przypomina. Nie potrafię doprowadzić czegoś do końca i to niestety kolejna moja wada. Od paru tygodni jestem chora. Na początku było to zwykłe przeziębienie które oczywiście totalnie olałam, ale już przeradza się to w coś poważniejszego. Mam już dość kataru haha. Zastanawiam się o czym mogłabym tu pisać by was nie zanudzić... Moje życie prywatne nie jest dość interesujące by je tu bezgranicznie opisywać. Nie ma też co liczyć, że mógłby to być blog fashion itp. bo nie jestem zbytnio dobra w te klocki haha Nie interesuje się modą w ogóle (: Noszę to co lubię...


Z dnia na dzień oczekujcie czegoś nowego. Spróbuje coś wymyślić. Buziaki xo







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz