niedziela, 19 lutego 2012

nth to say

Uwielbiam chorować na bezsenność i w ten też sposób, uzależniać się od komputera i całego internetowego świata! Zawsze kiedy zaczyna się weekend bądź kiedy mamy przez dłuższy czas wolne, nie potrafię zasypiać jak normalny człowiek. Wszystko wokół wydaje mi się wtedy bardziej interesujące i poznawanie tego zabiera mi dużo czasu, więc spać chodzę tak 3-4 czasem 5. Dzisiaj jednak jest inaczej bo tak naprawdę z chęcią położyłabym się już spać, ale moja siostra <inteligent> zabrała wszystkie klucze do domu jakimś cudem i teraz muszę czekać, aż wróci z imprezy, żeby otworzyć jej drzwi. Anyway rozpoczełam nową diete cud od dnia dzisiejszego. Polega ona na jedzeniu wszystkiego co zawiera w sobie tłuszcze ! haha Nie no tak na serio dieta jest białkowa ale niebiałkowa skomplikowane do wytłumaczenia. Trwać ona będzię 5-7 dnii i potem dotego dojdą warzywa itp. Moja mama schudła w 10 dnii z 5 kg. jak nie więcej, jest trochę przy sobie i przychodzi jej to łatwiej, ale czuje, że mi też się uda ! Trzymajcie kciuki, żebym wytrzymała :)








2:25 spać !! xo

3 komentarze: